Enter review title

Message

Concert Free

Glazbeni osvrt na Prog rock @Impulse Festival SEE OBJECT PROFILEKružna ulica 8, Rijeka

● Glazbeni osvrt na: Prog rock – jučer, danas, sutra
utorak, 31.03.2020. u 19 sati @OKC Palach
ulaz je slobodan.

⚫ Kroz jedan od najuzbudljivijh glazbenih žanrova vodi nas Renato Ivančan – glazbenik, kolekcionar ploča, zaljubljenik u glazbu. Podsjetit ćemo se početaka prog rocka, njegova vrhunca i utjecaja na glazbu, usporediti situaciju nekad i danas, kako na ovim prostorima tako i u ostatku Europe i Amerike. Naravno, predavanje će biti obogaćeno memorabilijama u obliku ploča, postera, knjiga, kao i probranom zvučnom kulisom.

⚫ Predavač sedmog glazbenog osvrta je Renato Ivančan iz Rijeke, rođen u Jablancu, živio u Opatiji, gdje je sudjelovao u radu "OK 48". Od samih početaka dio je opatijske rock scene gdje je svirao bas, akustičnu gitaru i pjevao u grupama "ß-centaury", "Rubikon" i "Beta". Mada nisu sve bile progresivne provenijencije, uvijek je naginjao progresivnom rocku i slušao sve što se 70-tih moglo nabaviti iz svijeta (blaženi Trst). Uz to je išla i nabava aparature pa se diskografija vremenom povećavala. Sada ima oko dvije tisuće naslova, najviše na LP-ima. S njima je zbog interesa došlo i znanje o progresivnom rocku i svim njegovim pod-žanrovima (kojih je ukupno 22!). Prog-rock ga je počeo zanimati jer je u rocku tražio nešto više, a to su bili elementi klasike, jazza, folka, avangarde, koji su "začinjavali" već postojeće rock-sheme. To je, naravno, značilo duže, kompleksnije, zanimljivije (duhovno i intelektualno) intrigantnije, sofisticiranije kompozicije, zbog čega zanimanje za ovu temu može samo rasti i tu nema kraja.

● Sedmo izdanje Impulse Festivala održava se od 30. ožujka do 5. travnja 2020. Impulse je riječki klupski festival koji spaja gradske lokacije s misijom promocije dobre glazbe. Događaji koji se odvijaju tijekom trajanja festivala kroz različite medije tematiziraju glazbu, koja je okosnica i poveznica festivala, u duhu čega je i njegov slogan – “glazba je svugdje”.

Zajedničku organizaciju festivala potpisuju Distune Promotion i Studentski kulturni centar Sveučilišta u Rijeci, a za vizualni identitet festivala zaslužan je dizajnerski studio Radnja iz Zagreba.
Impulse Festival sufinanciraju Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Grad Rijeka - Odjel za kulturu, Sveučilište u Rijeci i Zaklada Kultura nova.

31.03.2020.